Wzrost rozpoznawalności polskiej marki produktowej Nano-Koloid na rynkach zagranicznych.
SA.60012(2020/X) Przedmiotem realizowanego projektu jest udział w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo, w efekcie którego nastąpi rozwój działalności eksportowej firmy oraz jej ekspansja na rynki krajów Zatoki Perskiej W ramach projektu będą prowadzone działania promocyjne związane z pozaunijnymi rynkami perspektywicznymi – Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz Arabia Saudyjska, Kuwejt i Bahrajn. Projekt zostanie zrealizowany w ramach następujących zadań: 1. udział w targach zagranicznych jako wystawca 2. Misje zagraniczne 3. Wytworzenie materiałów promocyjnych 4. Kampania promocyjna 5. usługa doradcza – szkolenie 6. Usługa doradcza Wnioskodawca będzie finansował działania objęte projektem ze środków własnych pochodzących z przychodów generowanych przez firmę, a także ze środków pochodzących z funduszy UE. Termin realizacji projektu: IV kwartał 2021 r. – III kwartał 2022 r.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.