Internacjonalizacja SP sp. z o. o.
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest udział SP sp. z o. o. w programie promocji branży IT/ICT w celu promowania rozwiązania na rynkach zagranicznych. Przedsięwzięcie wpisuje się w strategię firmy w zakresie globalnej ekspansji. Celem projektu jest promowanie systemu spółki na rynkach pozaunijnych Zatoki Perskiej (w szczególności ZEA, Arabii Saudyjskiej, Omanu, Kuwejtu). W ramach projektu planuje się realizację zadań: – 3 wyjazdowe misje gospodarcze; – 4 dodatkowe działanie promocyjne; – 7 targów w roli wystawcy. Zaplanowane w projekcie zadania obok aspektu promocyjnego mają na celu pozyskanie partnerów biznesowych oraz nawiązanie relacji, które przełożą się na wzrost eksportu rozwiązania oferowanego przez firmę SP sp. z o. o. na rynkach zagranicznych, w tym zwłaszcza na wymienionych rynkach perspektywicznych. Projekt przyczyni się do realizacji celu działania 3.3.3 POIR zdefiniowanego jako promowanie marek produktowych, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki. Źródłem finansowania wydatków koniecznych w trakcie realizacji projektu będą, poza środkami wspólnotowymi, środki własne spółki (głównie dochody z bieżącej działalności).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.