Wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem krajów Zatoki Perskiej
SA.60012(2020/X) Na potrzeby promocji produktów marki WH PLUS opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale przedstawicieli firmy w misjach wyjazdowych do krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman) jak również w udziale w międzynarodowych targach INDEX odbywających się w Dubaju w ZEA w 2022 r. oraz w Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym. Firma zaplanowała również zakup usługi doradczej na rynek Arabii Saudyjskiej, który ułatwi wdrożenie produktów efektywniej. Ponadto zaplanowano opracowanie i zakup katalogów przedstawiających ofertę firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.