Rozwój działalności eksportowej Omni3D Sp. z o.o. poprzez udział w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju, w celu promowania marki Omni3D (drukarek 3D, filamentów i usług związanych z drukiem 3D) na rynkach zagranicznych w tym w krajach z Zatoki Perskiej oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.
SA.60012(2020/X) W ramach projektu zamierzamy wziąć udział w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2021 w Dubaju, w celu promowania marki i produktów spółki Omni3D. Przedmiotem niniejszego projektu jest realizacja działań mających na celu rozszerzenie działalności i rozpoznawalności firmy na zagranicznych rynkach oraz promocję marki Omni3D. Ekspansja na rynki zagraniczne, w tym perspektywiczne rynki wskazane w projekcie tj. Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman i Zjednoczone Emiraty Arabskie, stwarza nowe możliwości rozwoju i pozwala zwiększyć skalę działalności przedsiębiorstwa. Projekt obejmie swoim zakresem następujące działania: • udział w misjach gospodarczych na ww. rynkach perspektywicznych, • udział w targach, • realizację dodatkowych działań -promocyjnych. W ramach ww. działań zostaną poniesione koszty związane z organizacją stoiska na targach, podróżami służbowymi (koszty noclegów i diet, koszty podróży na miejscu oraz wiz), transportem osób i drukarek oraz ubezpieczeniem oraz wynajmem sal na spotkania z kontrahentami. Poza tym zrealizowane zostaną działania marketingowo-promocyjne (wizytówki, ulotki, katalogi, reklamy, działania informacyjno-promocyjne na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych, itp.). Omni3D w wyniku projektu będzie aktywie działać na rynkach zagranicznych, a tym samym przyczyni się do ekspansji polskich drukarek 3D, filamentów i części zamiennych na rynki międzynarodowe. Przedmiot projektu zgodny jest z programem: Oś piorytetowa: III. Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach Działanie: 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw Poddziałanie: 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (POIR) Nr konkursu: 8 Rok: 2021 Projekt do czasu uzyskania dofinansowania będzie finansowany ze środków własnych (dostępnych na rachunku bankowym firmy).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.