Ekspansja na rynek zagraniczny firmy MIKRO DOM
Firma MIKRO DOM Sp. z o.o. z siedzibą w Kolbuszowej w ramach rozwoju dotychczasowej działalności wytyczyła sobie nowe cele biznesowe – rozszerzenie sprzedaży swoich produktów na rynki zagraniczne. Dotychczasowe doświadczenie i znajomość rynku branżowego pozwoliło samodzielnie opracować model biznesowy opisujący szczegółowo strategię ekspansji. Dokument ten sporządzony został w okresie listopad 2020 – marzec 2021, czynności obejmowały: pozyskanie danych odnoście potencjału na różnych rynkach zagranicznych, wybór konkretnego rynku, analiza uwarunkowań na tym rynku, określenie potrzeb inwestycji związanych z wejściem na rynki zagraniczne. Zakres rzeczowo – finansowy obejmuje trzy zadania: 1. Wykonanie strony internetowej, wykonanie artykułów reklamowych, przygotowanie kampanii promocyjnej – w zadanie to wchodzą koszty związane z budową i promocją nowej marki utworzonej na potrzeby wejścia na rynki zagraniczne 2. Zakup środa trwałego – planowany do zakupu wózek widłowy boczny jest niezbędny w procesie załadunku produktu do transportu bez uszkodzeń 3. Zakup wartości niematerialnych i prawnych – zakup oprogramowanie do projektowania i wizualizacji, aby można było przedstawić projekt potencjalnemu klientowi projekt w sposób zdalny – bez konieczności spotkań. Działania zaplanowane w projekcie są niezbędne, aby osiągnąć założone w projekcie cele.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.