Wdrożenie modelu biznesowego krokiem do wejścia WPT1313 na nowe rynki zagraniczne
Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane potrzeby i stanowi zestaw działań prowadzących do osiągnięcia celów internacjonalizacyjnych, sformułowanych modelu biznesowym. Produkty przeznaczone do internacjonalizacji to: – produkt turystyczny na terenie Polski Wschodniej – wycieczka “Lublin i Majdanek”, – produkt turystyczny na terenie Polski Wschodniej – wycieczka “Wilczy Szaniec”. Docelowe rynki zagraniczne: Włochy, Hiszpania, Francja. Zadania w projekcie w celu realizacji internacjonalizacji produktów turystycznych, zgodnie z rekomendacjami modelu biznesowego: – usługi doradcze w zakresie badań marketingowych rynków docelowych, – usługi doradcze przygotowania kampanii promocyjnej na wybranych rynkach zagranicznych, – usługi wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych, – usługi tłumaczeń na języki obce, – udział w międzynarodowych targach ITB Berlin, – udział w międzynarodowych targach ITBM Barcelona, – udział w międzynarodowych targach WTM Londyn.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.