Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Nowoczesne e-usługi dla mieszkanców Powiatu Wysokomazowieckiego

nazwa beneficjenta
POWIAT WYSOKOMAZOWIECKI
wartość projektu
3 303 066,60 zł
dofinansowanie z UE
2 807 606,61 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
wysokomazowiecki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
8.1. Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt polega na wdrożeniu w starostwie powiatowym oraz w jed. org. platformy e-usług wraz dokonaniem zakupu niezbędnego sprzętu i WNiP. Zostanie uruchomionych 11 usług publicznych o wysokim poziomie dojrzałości, bezpieczeństwa. W ramach projektu powstanie ogólnodostępna platforma e-usług. Zostaną udostępnione zasoby rejestrów publicznych interesantom USP. Nastąpi rozwój systemów informacji przestrzennej. System wdrażany w ramach projektu będzie spełniać wymagania dot. interop. i wytyczne WCAG2.1 w zakresie dostępności. Głównym celem projektu jest poprawę dostępności, jakości i efektywności usług publicznych świadczonych przez SP w WM, szkoły, COJP, PPP, PCPR, ZDP, DPS. Zostaną zrealizowane 2 działania: 1) Uruchomienie e-usług w USP oraz w jed. org., 2) Promocja projektu Wskaźniki produktu: • Liczba urzędów które wdrożyły katalog rekomendacji dotyczących awansu cyfrowego – 3 szt. • Liczba usług publicznych udostępnionych on-line w stopniu dojrzałości 3 – dwustronna interakcja –8 szt. • Liczba usług publicznych udostępnionych on-line w stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 3 szt. • Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych – 340 osób • Liczba podmiotów które udostępniły on-line informacje sektora publicznego – 1 szt. • Liczba baz danych udostępnionych on-line poprzez API – 1 szt. • Liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne – 1 szt. • Liczba utworzonych API – 1 szt. Wskaźniki rezultatu: Liczba pobrań/odtworzeń… – 373 296 szt. Interesariuszami są mieszkańcy powiatu, przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą na terenie powiatu, rodzice i opiekunowie/ uczniowie/nauczyciele, pracownicy sekretariatu, urzędnicy starostwa powiatowego, w tym władze powiatu, radni, obsługa rady powiatu, pracownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PPP, PCPR, ZDP, DPS, COJP.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.