Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Opracowanie i wdrożenie projektu wzorniczego produktu - chodzik rehabilitacyjny dla osób starszych przez firmę SUMEL

nazwa beneficjenta
SUMEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 373 910,00 zł
dofinansowanie z UE
599 450,00 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
m. Wrocław
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
2.3. Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zaprojektowanie, a następnie wdrożenie produktu chodzik rehabilitacyjny dla osób z dysfunkcją ruchową. W celu realizacji niniejszego projektu niezbędne będzie określenie właściwości użytkowych i rozkładu w taki sposób, aby likwidować bariery i ograniczenia dla osób z ograniczeniami ruchowymi w szczególności osób starszych, lub tymczasowo jako sprzęt do nauki chodzenia (np. po chorobach lub operacjach). W kontekście pojawiającej się szansy oraz zgłaszanego zapotrzebowania przez rynek, firma podjęła decyzję o podjęciu prac nad stworzeniem nowego produktu spełniającego wymogi zarówno funkcjonalne jak i estetyczne. Wytyczne w tym zakresie obejmują design i kompleksową inżynierię wraz z materiałami wdrożeniowymi do produkcji seryjnej oraz dokumentację projektową. Firma wykonała we własnym zakresie wstępną diagnozę w zakresie perspektywy dla projektu. W związku z tym zakres projektu obejmuje: 1. realizacja usług doradczych związanych z przeprowadzeniem profesjonalnego procesu projektowego, w tym: strategię działań zawierający brief, doradztwo w zakresie użytkowników końcowych, projekt rozwiązania, prototypownie i testowanie rozwiązania – łączna wartość 212.000 zł 2. usługi doradcze w postaci strategii marketingowej w zakresie wdrożenia nowego produktu – 30.000 zł 3. zakup środków trwałych umożliwiających produkcję,w tym: półautomatyczna hydrauliczna giętarka trzpieniowa, system spawalniczy MIG/MAG, stół spawalniczy, centrum tokarskie, oprogramowanie CAD/CAM, owijarka to palet, przecinarka automatyczna, podajnik prętów, łączna wartość 875.000,00 zł netto. Inwestycja stanowi dywersyfikację produkcji zakładu poprzez wprowadzenie produktów uprzednio nieprodukowanych w zakładzie. Firma posiada niezbędny potencjał finansowy, nie jest przedsiębiorstwem zagrożonym.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.