Wdrożenie na rynek innowacyjnej gry EngiMaster rozwijającej kompetencje zarządzania produkcją umożliwiającej odwzorowania konkurencyjnych warunków rynkowych dzięki wprowadzeniu wirtualnego gracza opartego o technologię AI.
SA.60012(2020/X) Projekt zakłada podjęcie przez Wnioskodawcę szeregu działań inwestycyjnych, mających na celu wdrożenie na rynek innowacyjnej gry EngiMaster rozwijającej kompetencje zarządzania produkcją umożliwiającej odwzorowania konkurencyjnych warunków rynkowych dzięki wprowadzeniu wirtualnego gracza opartego o technologię AI i rozpoczęcie świadczenia usług w zakresie udzielania licencji na przedmiotową grę trzem opisanym w dalszych częściach wniosku grupom docelowym: 1/ Firmom szkoleniowym 2/ Przedsiębiorstwom produkcyjnym, które chętnie korzystają ze szkoleń pracowników własnych 3/ Jednostkom edukacyjnym i uczelniom zarówno z sektora publicznego jak i prywatnego Wskazana powyżej innowacja produktowa opracowana została w oparciu o zlecone oparciu o zlecone prace B+R polegające na opracowaniu i przetestowaniu w warunkach rzeczywistych prototypu gry komputerowej, której innowacyjne komponenty w postaci modułu oceny kompetencji i wirtualnego gracza opartego na metodach sztucznej inteligencji AI, umożliwiają rozwój obszarów wiedzy i umiejętności w zakresie operacyjnego zarządzania produkcją. W celu realizacji Projektu Spółka przeprowadzi szereg działań o charakterze inwestycyjnym, obejmujących: 1/Zakup autorskich praw majątkowych do gry EngiMaster 2/ Zakup środków trwałych oraz WNiP niezbędnych do świadczenia usług komercyjnych, w tym: – 3 laptopów wraz z systemem operacyjnym, – 4 serwerów wraz z systemem operacyjnym, – oprogramowania biurowego – 3 szt, – serwerów baz danych – licencja na oprogramowanie – 2 szt. Realizacja Projektu przyczyni się do osiągnięcia przez Spółkę konkurencyjnej pozycji na rynku i tym samym do wzrostu dochodów przedsiębiorstwa, a de facto rozpoczęcia prowadzenia działalności komercyjnej w obszarze dystrybucji nowych produktów. Jest ona również uzasadniona zarówno z ekonomicznego punktu widzenia, jak i zidentyfikowanego rozwoju rynku zdalnych usług szkoleniowych oraz wzrastającego zapotrzebowania na wykfalifikowana ka
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.