Ekspansja na rynki Zatoki Perskiej - FUNMEDIA
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizacje wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy Fun-Media Sp. z o.o., a także budowa i wzmacnianie pozycji marki Fun-Media na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand, beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Zatoki Perskiej. Poprzez promocję swoich produktów w ww. miejscach planujemy nawiązać współpracę z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie naszej oferty na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i napędzi rozwój firmy. Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii, w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów oraz usług elektronicznych. W ramach projektu wnioskodawca zorganizuje wpis, promocje oraz udział firmy oraz jej 3 pracowników. Firma Fun Media ma zamiar promować Polską Branże IT poprzez promocje e-learningu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.