Wzrost konkurencyjności produktów marki FORNER na rynkach międzynarodowych
SA.60012(2020/X) Na potrzeby promocji produktów marki FORNER opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale w misjach wyjazdowych związanych z targami oraz w celu odbycia spotkań biznesowych. Wybrane imprezy targowe do udziału w targach jako zwiedzający : INDEX w Dubaju w 2022 roku, Kuwait Budilding Show w grudniu 2021 w Kuwejcie oraz INDEX SAUDI we wrześniu 2021 roku. Zaplanowano również misję wyjazdową na Polsko Emirackie Forum Gospodarcze, które odbywać się będzie podczas trwania targów EXPO w Dubaju. Firma planuje promowanie produktów z kolekcji Velvet, które cechuje ultramatowe i aksamitne wykończenie. Płyty i fronty wchodzące w skład kolekcji Velvet to produkt, którego luksusowy wygląd łączy się z cechami praktycznymi – bieżące użytkowanie jest znacznie łatwiejsze, a żywotność zdecydowanie dłuższa niż innych, dostępnych na rynku produktów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.