ConnectFacilities - cyfrowa, inteligentna platforma zakupowa dla firm zamawiających usługi oraz dostawców usług z obszaru rynku obsługi nieruchomości
ConnectFacilities to projekt mający za cel stworzenie, wypromowanie i doprowadzenie do rynkowego sukcesu innowacyjnej, inteligentnej, cyfrowej platformy zakupowej dla firm zamawiających usługi oraz dostawców usług z rynku obsługi nieruchomości. Projekt polega na przygotowaniu platformy zakupowej typu “one stop shop”. Innowacyjność rozwiązania opiera się o to, że platforma connetctFacilities jest jedynym produktem skoncentrowanym wyłącznie na zaspokojeniu potrzeb w zakresie usług dla nieruchomości, w związku z czym poza możliwością łączenia stron Zamawiający / Dostawca w zakresie procesu zakupu / sprzedaży oferuje doradztwo merytoryczne na każdym jego etapie zbudowane na bazie maszynowego uczenia się i algorytmu sztucznej inteligencji stworzonego na potrzeby platformy. Platforma udrażnia, upraszcza i automatyzuje proces zakupowy powodując, że jest tańszy, szybszy i bardziej efektywny niż tradycyjnie przeprowadzane postępowania zakupowe w obszarze tych usług. Model biznesowy spółki opiera się o kilka źródeł przychodów w tym: opłacie subskrypcyjnej dla dostawców, opłacie subskrypcyjnej dla zamawiających, prowizji od transakcji oraz reklamy dostawców na platformie. W celu realizacji projektu zostaną zaangażowane zasoby ludzkie w tym zarządu Wnioskodawcy, IT, marketingowe. Zostanie też wynajęta powierzchnia do pracy oraz zakupiona zostanie niezbędna infrastruktura techniczna.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.