Internacjonalizacja spółki poprzez wdrożenia Modelu Biznesowego prowadzącego do wzrostu eksportu towarów na rynki zagraniczne
Celem projektu jest internacjonalizacja spółki GME Restauracje Sp. z o.o. Sp.K. poprzez wdrożenia Modelu Biznesowego prowadzącego do wzrostu eksportu towarów na rynki zagraniczne. Cel projektu zostanie osiągnięty w okresie realizacji projektu: 01.11.2021 – 31.10.2023 r. (24 miesiące) Realizacja projektu wynika z założeń wskazanych w przygotowanym Modelu Biznesowym związanym z internacjonalizacją działalności. Model Biznesowy został przygotowany w marcu 2021 r. Produktami przeznaczonymi do internacjonalizacji są: – rzemieślnicze lemoniady “Z saturatora Maryensztadtu” – piwa bezalkoholowe z linii Freeky Docelowe rynki internacjonalizacji to: Szwecja, Norwegia, Finlandia, Wielka Brytania, Australia, USA, Wietnam i Tajlandia – 8 nowych rynków. W ramach przygotowania do wdrożenia modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności przewidziane zostały w projekcie poniższe zadania: 1. Zakup usług doradczych i inne usługi wyspecjalizowane, 2. Udział w targach.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.