Internacjonalizacja firmy MAD Adam Zdanowicz na rynku holenderskim
Projekt dotyczy przygotowania firmy MAD Adam Zdanowicz do wejścia na rynek holenderski. Rynek ten został wybrany na podstawie analiz wykonanych w ramach nowego modelu biznesowego internacjonalizacji przygotowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego w okresie kwiecień-maj 2021 r. Produkty przeznaczone do internacjonalizacji to rowery customowe produkowane na indywidualne zamówienie klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami dotyczącymi zarówno konstrukcji, osprzętu, jak i wyglądu. Są to produkty własne firmy wytwarzane na terenie Polski Wschodniej, w Białymstoku. Działalność firmy oraz działania zaplanowane do realizacji w ramach projektu wpisują się w inteligentne specjalizacje: przemysł metalowo-maszynowy, ekologia oraz turystyka, medycyna, zdrowie. W ramach projektu firma przeprowadzi następujące działania: doposażenie pracowni metaloplastycznej firmy w urządzenia i oprogramowanie umożliwiające dostosowanie procesu produkcji do potrzeb rynku holenderskiego, zaprojektowanie strony internetowej oraz katalogu dopasowanych do odbiorców zagranicznych oraz przygotowanie nowego kanału dystrybucji poprzez udział w misji handlowej poprzedzonej usługą doradczą w zakresie wyszukiwania potencjalnych partnerów handlowych – salonów i sklepów rowerowych na terenie Holandii.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.