Implementacja innowacyjnego systemu automatyzującego proces serwisowej obsługi klientów sposobem na przeciwdziałanie negatywnym skutkom gospodarczym pandemii COVID-19 (SARS-CoV-2)
Przedmiotem projektu będzie implementacja innowacyjnego systemu usprawniającego proces serwisowej obsługi klientów. Planowane jest przeprowadzenie prac obejmujących opracowanie i wdrożenie systemu IT umożliwiającego oddanie oraz odebranie samochodu do serwisu o następujących funkcjonalnościach: – Aplikacja klienta umożliwiająca zgłoszenie chęci oddania samochodu do serwisu, sprawdzenie statusu oraz podgląd archiwalnych zgłoszeń. – Aplikacja obsługi klienta i ochroniarza umożliwiająca zarządzanie zgłoszeniami. Działanie systemu zintegrowane będzie z planowanymi do zakupu środkami trwałymi. Ich systemowe połączenie pozwoli na osiągnięcie efektów ilościowych oraz jakościowych, dzięki zaproponowaniu kompleksowych rozwiązań ograniczających do zera kontakt pomiędzy pracownikami serwisu a klientem. Wdrożone zostaną nowe narzędzia organizacyjne, procesowe, marketingowe, dzięki temu Wnioskodawca zwiększy konkurencyjność oraz stworzy nowe miejsce pracy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.