Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji w Gminie Międzychód

nazwa beneficjenta
GMINA MIĘDZYCHÓD
wartość projektu
1 586 794,71 zł
dofinansowanie z UE
1 316 477,46 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
międzychodzki
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli, poprzez wymianę obecnego systemu teleinformat., a także wprowadzenienowych modułów podatkowych i e dykowanych do uiszczania opłat. Nastąpi implementacja Centrum Elektronicznych Usług Publicznych, które będzie dedykowanym portalem Biura Obsługi Interesanta wraz z aplikacją mobilną, systenem powiadamiania klienta, konsultacjami, zgłaszaniem usterek, szybkimi płatnościami itd. W wyniku realizacji powstanie 18 e-usług głównie z zakresu podatków i opłat oraz korespondenencji skierowanych do os. fiz. i prawnych. Usługi będą nieodpłatne. Będą alternatywą załatwienia spraw fizycznie w Urzędzie. 14 usług posiada 5 poziom e-dojrzałości. Oznacza to kompleksowe wykonanie spersonalizowanej usługi. Dwie usługi posiadają p. e-dojrzałości 4 (brak potrzeby personalizowania usług, ale całość również dostępna elektr.). Dwie usługi zostały zakwalifikowane na p. e-dojrzałości 3, niemniej, podobnie jak przy p. dojrzałości 4, wynika to ze specyfiki usług. Wdrażane e-usługi głównie skierowane będą do mieszkańców gminy Międzychód, os. posiadających grunty na terenie gminy oraz innych zainteresowanych. Przedmiot projektu obejmuje:Zad1. Zakup sprzętu infor. i oprogr. narzędziowego: w tym 2 ŚT oraz 8 WNiP Zad2. Budowę portalu elektronicznych usług publicznych Zad3. Dostosowanie obecnego środowiska do nowych modułów Zad4. Szkolenia wdrożeniowe dla pracowników Zad5. Promocję projektu. Dzięki realizacji projektu osiągnięte zostaną następujące efekty rzeczowe:L. usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3: 2 szt L. usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4: 16 szt L. uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne: 1 szt L. podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publicznego: 1 szt L. udostępnionych on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego: 19 szt L. zakupionych ŚT: 2szt L. nabytych WNiP:

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.