Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

"Termomodernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 3 w Złotoryi”

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA
wartość projektu
5 566 734,00 zł
dofinansowanie z UE
2 767 705,68 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
złotoryjski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie kompleksowej termomodernizacji w jednym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Złotoryi, zlokalizowanej przy ul. Wilczej 41. Projekt realizowany będzie na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja. Zaplanowane prace wynikają bezpośrednio z audytu energetycznego. Konieczność realizacji projektu wynika z zapisów zaktualizowanego Planu gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Złotoryja. Zaplanowano następujące zadania: 1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Złotoryi; 2. Promocja projektu. Zaplanowano wykonanie następujących robót: modernizacja przegród, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji grzewczej, modernizację oświetlenia, montaż instalacji fotowoltaicznej. W ramach projektu zaplanowano zastosowanie usprawnień dla osób niepełnosprawnych. Podjęte zostaną również działania edukacyjne mające na celu ukształtowanie właściwych postaw w zakresie oszczędności energii i świadomego użytkowania obiektu (komponent edukacyjny). Realizacja projektu pozwoli na zwiększenie efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja. Projekt przyczyni się do ograniczenia emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz zwiększenia udziału wykorzystania OZE na terenie gminy. Projekt przyczyni się do oszczędności energii końcowej na poziomie co najmniej 25% dla obiektu objętego projektem. Za realizację projektu odpowiedzialny będzie Wnioskodawca, który wyłoni zewnętrznych wykonawców. Wnioskodawca posiada zdolność organizacyjną, instytucjonalną, techniczną oraz finansową do realizacji i utrzymania efektów projektu. Projekt nie jest realizowany w partnerstwie. Powierzchnia użytkowa budynku wykorzystywana na cele placówki oświatowej: 99,30%; w tym czas wykorzystywania tej powierzchni na cele placówki oświatowej: 100,00%. Z kolei powierzchnia użytkowa budynku niewykorzystywana na cele placówki oświatowej: 0,70%; w tym czas wykorzystywania tej powierzchni na cele placówki oświatowej: 96,00

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.