Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

E-usługi publiczne dla mieszkańców Gminy Kramsk

nazwa beneficjenta
GMINA KRAMSK
wartość projektu
601 950,70 zł
dofinansowanie z UE
501 203,09 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
koniński
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W ramach realizacji projektu zostaną wdrożone 4 e-usługi (3 e-usługi na 5 poziomie dojrzałości – personalizacja, 1 e-usługa na 3 poziomie dojrzałości – dwustronna interakcja). W ramach powyższych e-usług zostanie uruchomionych co najmniej 12 interaktywnych formularzy na platformie e-PUAP, dzięki którym sprawy urzędowe będzie można załatwić od początku do końca drogą elektroniczną. Zakres rzeczowy projektu zakłada wykonanie i wdrożenie zintegrowanej platformy teleinformatycznej, w tym wdrożenie: Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją i Budżetem, Portal usług gminnych / Aplikacja mobilna / Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego,, Budowa i uruchomienie formularzy na platformie e-PUAP, Moduł e-ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, Integracja EZD z systemami dziedzinowymi, Moduł Biuletynu Informacji Publicznej z migracją danych, Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych (program księgowy, kontrola zaangażowania i dyscypliny budżetowej). W ramach sprzętu informatycznego zostanie zakupiony serwer (1 szt.).Pracownicy Urzędu odbędą szkolenia w celu sprawnej obsługi interesantów na podstawie wdrożonego systemu e-usług. Przeszkolonych zostanie 36 pracowników. Działania dodatkowe: wykonanie audytu wdrożeniowego oraz testy bezpieczeństwa. W ramach projektu będą prowadzone działania promocyjne mające na celu informowanie opinii publicznej o współfin. projektu z funduszy europejskich. Efektem realizacji projektu jest poprawa jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz usprawnienie procesów administracyjnych. W efekcie realizacji projektu zaplanowano do osiągnięcia wskaźnik rezultatu, tj. Liczba osób korzystających z Internetu w kontaktach z administracją publiczną – 350 osób. Termin osiągnięcie wskaźnika – 2024. Produkty projektu: e-usługi na 3 poziomie dojrzałości – 1 szt. (e-rejestry), e-usługi na co najmniej 4 poziomie dojrzałości – 3 szt. (e-podatki, e-zamówienia publiczne, e- odpady) (cd pismo uzup. formalne).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.