Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych w Mieście i Gminie Kórnik oraz Gminie Komorniki

nazwa beneficjenta
MIASTO I GMINA KÓRNIK
wartość projektu
1 778 759,58 zł
dofinansowanie z UE
1 162 398,60 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest stworzenie systemów zapewniających mieszkańcom Miasta i Gminy Kórnik i Gminy Komorniki, możliwość korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych drogą elektroniczną poprzez budowę lokalnych środowisk e-administracji, wprowadzenie zdefiniowanych procedur obsługi i standardów informatycznych oraz modernizacji infrastruktury teleinformatycznej urzędów administracji publicznej. Przedmiotowy projekt swym zakresem obejmuje rozwój elektr. systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie wskazanych powyżej jednostek samorządu terytorialnego. Projekt będzie realizowany w partnerstwie 2 podmiotów: MiG Kórnik i Gm. Komorniki. Zadania: – MiG Kórnik: zakup licencji na programy eUrząd, zakup infrastruktury tech., prace wdr-inst, szkolenie pracowników i promocja, – Gm. Komorniki: zakup licencji programów PKO, zakup infrastrukt. tech., prace wdr-inst, szkolenie pracowników, Adresatami działań oraz interesariuszami usług, których świadczenie będzie możliwe dzięki realizacji projektu, są: mieszkańcy MiG Kórnik, Gm. Komorniki, przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie wskazanych powyżej JST; pracownicy urzędów wskazanych wyżej JST oraz pracownicy jednostek podległych tym urzędom. Efekty rzeczowe realizacji projektu to (rok osiągnięcia 2023): – Liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne – 2 szt.; – Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3 – dwustronna interakcja – 6 szt.; – Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 13 szt.; – Liczba zakupionych środków trwałych – 2 szt.; – Liczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych – 7 szt.; – Liczba podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publicznego – 2 szt.; – Liczba udostępnionych on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 38 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.