Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Dywersyfikacja działalności "PAŁAC-ŁOMNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, jako szansa na zdobycie nowych źródeł przychodów

nazwa beneficjenta
"PAŁAC-ŁOMNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
246 000,00 zł
dofinansowanie z UE
160 000,00 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
karkonoski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

„PAŁAC-ŁOMNICA” SP. Z O.O. jest małym przedsiębiorstwem zajmującym się prowadzeniem działalności hotelowej i restauracyjnej w zabytkowym Pałacu Łomnica niedaleko Jeleniej Góry. W wyniku epidemii COVID-19 nastąpił obrotów spowodowany przez całkowite zamknięcie branży przez rząd w okresie I fali oraz jesienią podczas II fali. Główne grupy klientów z Niemiec przez zamknięte granice niemal przez pół zeszłego roku nie miały możliwości odwiedzenia pałacu. Restauracja jest w znacznej większości nastawiona na turystów i położona w małej miejscowości, zbyt daleko od miasta, stąd sprzedaż na wynos praktycznie nie miała miejsca. Głównym celem projektu jest wprowadzenie do oferty całkowicie nowej usługi, która dotychczas nie była realizowana w firmie – wynajem i organizacja imprez okolicznościowych w plenerze. Dzięki inwestycji firma będzie w stanie realizować zimowe wesela, indywidualne, szyte na miarę oferty pobytowe dla mniejszych grup z nowymi atrakcjami jak np. spotkania plenerowe w namiotach, obiady/lunche/kolacje w namiotach, warsztaty artystyczne, joga, szkolenia na łonie natury, oferta konferencyjno-seminaryjna w okresie zimowym – przedłużenie sezonu hotelowego w martwych miesiącach, równoległa obsługa licznych małych, zamiast jednej dużej grupy, większa różnorodność usług gastronomicznych dla turystów, wzbogacenie oferty kulturalnej poprzez możliwość całorocznego wykorzystania Domu Modlitwy – miejsca spotkań. Innym pomysłem jest zmiana źródła ogrzewania c.w.u. dla restauracji przy folwarku. Niezbędne jest poniesienie następujących wydatków: -Zakup wyposażenia bankietowego -Zakup nagrzewnicy z osprzętem -Zakup sztućców -Zakup pawilonu -Zakup ogrzewacza gazowego -Zakup namiotu imprezowego – 2 szt. -Zakup kontenera magazynowego -Zakup nagłośnienia -Zakup baru mobilnego -Zakup wyposażenia bufetu -Zakup i montaż pompy ciepła -Zakup i montaż systemu wi-fi oraz systemu zdalnego bonowania -Zakup aplikacji do zarządzania gastronomią Termin realizacji:

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.