Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

E-usługi publiczne dla mieszkańców Gminy Duszniki

nazwa beneficjenta
GMINA DUSZNIKI
wartość projektu
699 004,70 zł
dofinansowanie z UE
571 415,41 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W ramach realizacji projektu zostanie wdrożonych 9 e-usług, w tym 3 e-usługi na 5 poziomie dojrzałości (e-urząd, e-rejestry, e-zaświadczenia), 5 e-usług na 4 poziomie dojrzałości (e-podatki, e-drogi, e-koncesje, e-odpady, e-środowisko) oraz 1 e-usługa na 3 poziomie dojrzałości (e-nieruchomości). Zakres rzeczowy projektu obejmuje wykonanie i wdrożenie zintegrowanej platformy teleinformatycznej, w tym wdrożenie następujących elementów: Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta (EBOI), Budowa portalu zgodnego z WCAG 2.1 + BIP, Zintegrowany System Płatności elektronicznych e-płatności, Platforma bazodanowa, Broker integracyjny, Integracja systemów dziedzinowych, Modernizacja / wymiana systemów dziedzinowych, Platforma usług publicznych udostępniająca dane z systemów dziedzinowych, Aplikacja mobilna na 2 platformy systemowe (Android, iOS) zintegrowana z platformą usług publicznych, Szyna usług integrująca usługi ePUAP, EZD i systemy dziedzinowe. Ponadto, zostanie zakupiony sprzęt informatyczny: Skaner z ADF (1 szt.), Ploter ze skanerem wielkoformatowym (1 szt.).Pracownicy Urzędu odbędą szkolenia w celu sprawnej obsługi interesantów na podstawie wdrożonego systemu e-usług. Przeszkolonych zostanie 25 pracowników Urzędu Gminy. Działania dodatkowe: wykonanie audytu wdrożeniowego oraz testy bezpieczeństwa. W ramach projektu będą prowadzone działania promocyjne mające na celu informowanie opinii publicznej o współfinansowaniu projektu z funduszy europejskich. Efektem realizacji projektu jest poprawa jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz usprawnienie procesów administracyjnych, co zostanie odzwierciedlone w postaci wskaźnika rezultatu, pn. „Liczba osób korzystających z Internetu w kontaktach z administracją publiczną” – 150 osób. Termin osiągnięcie wskaźnika – 2024 r.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.