Ekspansja firmy Dino Dini Anna Wrzesień na nowe rynki zagraniczne promująca produkty w postaci ubrań dla dzieci i niemowląt.
Firma Dino Dini Anna Wrzesień planując ekspansję na rynki zagraniczne, zleciła firmie zewnętrznej weryfikację wybranych krajów pod kątem sprzedaży oferowanego produktu. Wybrano dwa: Austrię i Chorwację. Ich wybór został poprzedzony wnikliwą analizą opartą na informacjach dostępnych w oficjalnych źródłach internetowych oraz informacje, które zgromadziła zewnętrzna firma doradcza, co zostało szczegółowo opisane w Modelu Biznesowym, który stanowi załącznik do wniosku o dofinansowanie. Czas trwania projektu: 05.05.2022 – 08.11.2023 Produkt oferowany przez Wnioskodawcę, który chciałby go promować na rynkach zagranicznych to ubrania dla dzieci do lat 3 i niemowląt. Firma Dino Dini jest jednym z producentów takich ubrań w Polsce oraz prowadzi sprzedaż także zagraniczną. Sam rynek ma niezwykle szybkie tempo rozwoju i dzięki stałej pracy całego zespołu Dino Dini oraz ciągłej analizie otoczenia, przedsiębiorstwo pozostaje konkurencyjne. W celu świadomego i rozważnego wejścia na rynki austriacki i chorwacki zaplanowano następujące kroki: a) wykonanie modelu biznesowego b) usługa doradczo analitycznej w zakresie wejścia na rynki Austrii i Chorwacji c) zakup środka trwałego w postaci drukarki do ubrań d) udział w międzynarodowych targach branżowych w Hanowerze e) udział w międzynarodowych targach branżowych w Warszawie i) zakup usługi marketingowej w zakresie promocji wybranych rynków docelowych k) wytworzenie i tłumaczenie materiałów promocyjnych
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.