Przygotowanie firmy Tryumf do wdrożenia nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją przedsiębiorstwa.
PRACA NAD MBI Czas realizacji prac: w okresie kwiecień/maj 2021 r. W październiku 2021 roku dokonano korekt w MBI które uwzględniają uwagi KOP i osoby rozpatrującej protest. Sposób przeprowadzania prac: Doradca zewnętrzny (OEG) w całości zrealizował nowy MBI, w oparciu o konsultacje z firmą Tryumf. Prace zrealizowano za pomocą ankiety autodiagnozy, desk research, burzy mózgów, wywiadów pogłębionych, prac warsztatowych itd. W ramach prac odbywały się, telekonferencje, rozmowy telefoniczne i mailowe. PRODUKTY PRZEZNACZONE DO INTERNACJONALIZACJI Grupa produktowa – medale odlewane. RYNKI DOCELOWE ZEA, Maroko, Egipt, Tunezja ZADANIA • Opracowanie MBI • Usługi doradcze 12 opracowań – badania rynku x 4 oraz selekcja i dobór kontrahentów x 8 • Opracowanie kampanii promocyjnej • Projekt i druk katalogów • Opracowanie www • Szkolenia • Tłumaczenia • Opracowanie filmu reklamowego • Udział w misjach gospodarczych – 4 szt. • Zakup nowych środków trwałych – 1 szt.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.