Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

eKancelaria – nowoczesne zdalne zarządzanie kancelarią prawną oraz elektroniczna komunikacja z klientami

nazwa beneficjenta
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH KLEPACZ WĄSIK I WSPÓLNICY S.C.
wartość projektu
346 956,00 zł
dofinansowanie z UE
239 766,16 zł
Województwo
łódzkie
Powiat
m. Łódź
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
działanie
2.3. Zwiększenie konkurencyjności MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem niniejszego wniosku jest wsparcie Kancelarii Radców Prawnych Klepacz Wąsik i Wspólnicy s.c. w przygotowaniu infrastruktury do zdalnego wyświadczania usług. Projekt zakłada poprawę infrastruktury posiadanej przez Wnioskodawcę i uzupełnienie jej o elementy niezbędne do świadczenia pomocy prawnej na skalę oczekiwaną przez klientów, a także do zarządzania pracą pracowników kancelarii, przy odpowiednim poziomie zabezpieczenia danych przesyłanych do klientów oraz danych przesyłanych pomiędzy pracownikami kancelarii. W ramach projektu zostanie przeprowadzona zmiana infrastruktury przedsiębiorstwa Wnioskodawcy poprzez m.in: – ulepszenia procesów komunikacji w obrębie kancelarii poprzez umożliwienie kompleksowego elektronicznego komunikowania się pracowników kancelarii bez względu na miejsce wykonywania swojej pracy, dzielenia zadań w ramach pracy w grupach, nadzorowania realizacji i terminowości wykonywanych działań, maksymalne zastąpienie obrotu papierowej dokumentacji na rzecz dostępu do zdigitalizowanej formy dokumentacji – usprawnienie i zabezpieczenie komunikacji z klientami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi gwarantującej zdalny dostęp klientów do zasobów kancelarii w zakresie zleconych spraw przy zachowaniu formy gwarantującej pełne bezpieczeństwo komunikacji i jej bezpośredniość – opracowania zasad świadczenia pomocy prawnej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego w szczególności w celu zminimalizowania kosztów związanych z koniecznością odbywania spotkań z klientami z całej Polski. Wnioskodawca widzi konieczność usprawnienia formuły funkcjonowania kancelarii i przygotowania jej do wymogów stawianych przez regulacje dotyczące ochrony danych osobowych, zabezpieczenie najwyższych standardów zabezpieczenia informacji powierzonych przez klientów w tym w szczególności objętych tajemnicą zawodową. Projekt w konsekwencji ma przygotować kancelarię na podobne, do tych z początku roku 2020, zdarzenia w przyszłości i wahania na rynku usług prawnych ze wz

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.