„Budowa drugiego toru kolejowego wraz z przeprawą mostową na rzece Warcie na odcinku linii kolejowej nr 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp." - prace projektowe.
Projekt obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, dopuszczeń, warunków oraz decyzji niezbędnych do realizacji robót budowlanych. Ma ona zapewnić osiągnięcie parametrów eksploatacyjnych – V max=120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 80km/h dla towarowych z naciskiem maks. na oś 21kN zgodnych z przyjętą kat. linii wg TSI(Technicznej Specyfikacji Interoperacyjności) na przedmiotowym odcinku linii nr 354.Kluczem do zwiększenia przepustowości LK 354,warunkującym możliwość uruchomienia dodatkowych pociągów z Poznania Gł. w kierunku Rogoźna Wlkp. jest zaprojektowanie dobudowy drugiego toru wraz z siecią trakcyjną na odc. linii od st. Oborniki Wlkp Miasto do st. Oborniki Wlkp. wraz z drugą przeprawą rzeczną oraz budowy mijanki w Parkowie. Projekt zabudowy urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej w km 30,453 spowoduje na nim podniesienie bezpieczeństwa. Nastąpi też likwidacja posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most, usprawniony zostanie wjazd na st. Oborniki Wlkp. Projektowana jest budowa peronu wzdłuż nowego toru nr 2 w Parkowie i Obornikach Wlkp. Miasto z małą architekturą. Projekt przewiduje pozyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji dla odcinka posterunek odgałęźny Oborniki Most – Oborniki Wlkp. z dobudową drugiego przęsła na rzece Warcie. Wsk. prod: Liczba dokumentacji projektowej: 2 kpl.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.