Internacjonalizacja firmy ACUS MED Sp. z o.o.
Projekt dotyczy wdrożenia opracowanego na zlecenie przedsiębiorstwa ACUS MED Sp. z o.o. modelu biznesowego, który wytycza ścieżkę promocji oraz najbardziej efektywne działania, jakie powinny zostać zrealizowane w celu zyskania rozpoznawalności na zagranicznych rynkach docelowych – rynku Austrackim, Francuskim i Amerykańskim. Produktami przeznaczonymi do promocji na ww. rynkach docelowych będą wyroby przeznaczone do fizjoterapii: igły do suchego igłowania oraz maty do akupresury. Celem skutecznego wdrożenia MBI, projekt przewiduje przeprowadzenie następujących działań: – przygotowanie planu szczegółowej kampanii promocyjnej, zaprojektowanie treści materiałów reklamowych, – wyszukiwanie, selekcje oraz nawiązanie kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenie do negocjacji handlowych – przygotowanie otoczenia formalnoprawnego tj. odpowiednich umów – badania oraz testy – certyfikacja produktów – udział w targach w Monachium oraz misjach wyjazdowych w Austrii, Francji, USA Prace w zakresie przygotowania MBI prowadzone były w okresie 17-21.12.2021 roku MBI został opracowany przez firmę Consulting Tomasz Krypel.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.