Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie inwestycyjne dla OLER Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19.

nazwa beneficjenta
"OLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
489 461,28 zł
dofinansowanie z UE
318 348,80 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
legnicki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Firma OLER Sp z o.o. Sp.k. istnieje na rynku od 2009 roku. Główny zakres jej działalności obejmował do tej pory świadczenie usług zapewniania obsługi dla linii produkcyjnych w firmach trzecich, ze szczególną specjalizacją linii do przetwórstwa tworzyw sztucznych. W związku z sytuacją panującą na świecie i pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, przedsiębiorstwo zostało dotknięte jej skutkami. W wyniku pandemii nastąpił spadek zapotrzebowania na usługi świadczone przez firmę. W związku z tym Wnioskodawca odnotował spadek przychodów o 36% porównując rok 2020 do roku 2019. Firma podjęła więc decyzję o poszerzeniu zakresu swojej działalności o produkcję towarów z tworzyw sztucznych w postaci fotela ogrodowego z wysokim oparciem, a następnie sprzedaży go do większych sieci handlowych. W ramach przedmiotowego projektu planowany jest więc zakup 2 środków trwałych – formy na fotel ogrodowy z wysokim oparciem (1 szt.) oraz instalacji fotowoltaicznej (1 szt.), w celu produkcji nowego produktu. Wnioskodawca w związku z realizacja projektu wynajął odpowiednie zaplecze od firmy zlokalizowanej w Kunicach na Dolnym Śląsku: maszynę na której odbywała się będzie produkcja za pomocą zakupionej formy oraz powierzchnię dachu, na którym zlokalizowana będzie zakupiona instalacja fotowoltaiczna do produkcji jedynie nowego wyrobu zaplanowanego w ramach projektu. Innowacyjne rozwiązania planowanego do produkcji fotela ogrodowego z wysokim oparciem w postaci możliwości wymiany wkładek formujących oparcie (4 wymienne wkładki oparcia) i siedzisko (3 wymienne wkładki siedziska), pozwoli na zwiększenie zainteresowania ofertą firmy, a więc także wpłynie na zwiększenie przychodów przedsiębiorstwa. Okres realizacji projektu: 01.08.2021 r. do 31.12.2022 r. Projekt finansowany będzie z uzyskanego dofinansowania oraz z uzyskanej pożyczki, czego potwierdzeniem jest załączona do wniosku o dofinansowanie umowa udzielenia pożyczki.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.