Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Dywersyfikacja usług świadczonych przez Kancelarię Adwokacką adw. dr Karol Rusin we Wrocławiu poprzez wprowadzenie usług stomatologicznych

nazwa beneficjenta
KANCELARIA ADWOKACKA ADW. DR KAROL RUSIN
wartość projektu
458 046,68 zł
dofinansowanie z UE
312 076,00 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest inwestycja w zakup ruchomych środków trwałych w wyniku której nastąpi dywersyfikacja usług świadczonych przez Kancelarię Adwokacką adw. dr Karol Rusin. Realizacja projektu związana jest z poszerzeniem oferty Kancelarii o usługi stomatologiczne (kod 86.23.Z–praktyka lekarska dentystyczna), co jest rozszerzeniem naszej obecnej działalności, ponieważ Kancelaria dotychczas świadczyła usługi prawne. Będzie to możliwe dzięki pozyskaniu do współpracy wykwalifikowanego personelu posiadającego stosowne uprawnienia. Wejście na rynek usług stomatologicznych przez Kancelarię jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się rynek (m. in. wykonywanie implantów, stomatologia estetyczna, zastosowanie nowych materiałów w stomatologii i ortodoncji,itp.). Ma ono na celu zabezpieczenie przedsiębiorstwa przed gwałtownymi spadkami obrotów w kolejnych falach zachorowań i lockdown’ów. Projekt będzie zlokalizowany przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4 we Wrocławiu. Zakres projektu obejmuje uruchomienie usługi stomatologiczne (stomatologii zachowawczej, estetycznej, ortodoncji). W tym celu zakupione zostaną: RTG punktowe (1szt.), unit stomatologiczny (2szt.), mikroskop do endodoncji (1 szt.), demineralizator z odwróconą osmozą (1 szt.), endometr, konserwator końcówek stomatologicznych, wirówka do osocza, zgrzewarka, asystor stomatologiczny, stolik zabiegowy (1zestaw), telewizor (2szt.), autoklaw (1szt.), piaskarka ze skalerem (1szt.), lodówka na odpady medyczne, lodówka socjalna (1zestaw), komputer stacjonarny (2szt.), krzesła dla lekarzy i statystów (2szt.), narzędzia stomatologiczne (2szt.), zabudowa meblowa (1 zestaw), wyposażenie pokoju socjalnego (1zestaw), urządzenie wielofunkcyjne (1szt.), ładowarka do samochodów elektrycznych (1 szt.). Projekt będzie realizowany na terenie województwa dolnośląskiego, gdzie Kancelaria posiada zaplecze organizacyjno–techniczne niezbędne do realizacji projektu. Projekt będzie realizowany samodzielnie przez wnioskodaw

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.