Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Rozwój działalności firmy Inżynieria Budowlana Aleksandra Borkowska - Kowalczyk w oparciu o innowacyjne skanowanie laserowe 3D przestrzeni, elektro-mobilność oraz wykorzystanie OZE. Przebranżowienie oraz poszerzenie katalogu usług przedsiębiorstwa, w celu ochrony przed skutkami pandemii Covid-19.

Name of the beneficiary
INŻYNIERIA BUDOWLANA ALEKSANDRA BORKOWSKA- KOWALCZYK
Project value
455 603,00 zł
Co-financing from the EU
239 032,85 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
trzebnicki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Przedmiotowy projekt dotyczy zakupu innowacyjnego i pro-ekologicznego wyposażenia w środki trwałe: – skanera laserowego 3D do automatycznego pomiarowania, skanowania obiektów i terenów, co pozwoli zintensyfikować pracę Wnioskodawcy i dotrzeć do zupełnie nowych klientów (również biznesowych); – w pełni elektrycznego samochodu – busa do transportu ww. skanera 3D oraz pozostałego sprzętu w miejsca świadczenia usług, – kompletu paneli fotowoltaicznych PV do zasilania w odnawialną energię stacji ładowania ww. busa oraz pozostałego sprzętu. Sposób wdrażania: – wybór dostawcy busa elektrycznego: listopad 2021 r.; – zakup busa elektrycznego: grudzień 2021 r.; – wybór dostawcy i montera paneli fotowoltaicznych: listopad 2021 r.; – montaż paneli fotowoltaicznych na wiacie garażowej przy budynku siedziby firmy: grudzień 2021 – kwiecień 2022r. (pod uwagę bierzemy ryzyko wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych okresu zimowego); – wybór dostawcy skanera laserowego 3D: luty – marzec 2022 r.; – dostawa i kalibracja skanera 3D pod wymagania, w tym zainstalowanie oprogramowania zintegrowanego ze skanerem 3D na komputerze Wnioskodawcy: marzec – maj 2022 r. (oprogramowanie nie jest sprzedawane oddzielnie od skanera 3D). Lokalizacja i miejsce wdrażania: Szewce, ul. Wrocławska 7 – biuro Wnioskodawcy i teren przy siedzibie firmy. Forma wdrażania / zaplecze organizacyjne: – wszyscy dostawcy wyposażenia planowanego zostaną wyłonieni z wykorzystaniem postępowań konkurencyjnych, prowadzonych w Bazie Konkurencyjności; – zakupione zostaną wyłącznie nowe środki trwałe; – Wnioskodawca obecnie prowadzi usługi Inspektora Nadzoru w ramach 2-giej inwestycji UE jego stałego klienta i tym samym posiada ogólną znajomość wymogów i specyfiki funduszy strukturalnych EFRR RPO WD. Projekt jest odpowiedzią Wnioskodawcy na spadek przychodów w roku 2020, w związku z nagłym i nieprzewidywanym wybuchem w marcu 2020 r. Pandemii Covid-19 oraz powiązanych z nią trudności i problemów g

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl