Wdrożenie innowacyjnego oprogramowania w procesie obsługi klientów chcących skorzystać i korzystających z usług Hotelu Włoskiego.
SA.60012(2020/X) Projekt obejmuje realizację inwestycji w specjalistyczne oprogramowanie, dzięki któremu hotel oraz restauracja, wchodzące w skład firmy Hotel Włoski w znaczący sposób usprawnią procesy obsługi klienta. Budowa i wdrożenie programu ma na celu wprowadzenie innowacji i automatyzacji w procesie obsługi klientów korzystających z usług hotelu, automatyzacja procesu w znacznym stopniu wyeliminuje bezpośredni kontakt klienta z pracownikami hotelu co za tym idzie zostanie ograniczone ryzyko przenoszenia chorób zakaźnych. Dodatkowo dzięki wprowadzonym rozwiązaniom firma będzie miała możliwość pozyskania większej liczby klientów biznesowych, rozwoju restauracji i przede wszystkim promowania marki własnej. Wnioskodawca planuje wprowadzić system, który umożliwi zautomatyzowanie procesów rezerwacji, ofertowania, meldowania, korzystania z oferty restauracji, korzystania z parkingu oraz innych usług hotelowych, a także fakturowania i raportowania sprzedaży. Powyższe funkcjonalności zostałyby zaplanowane w myśl filozofii biznesowej, skoncentrowanej na kliencie, jego potrzebach, oczekiwaniach, preferencjach, a przede wszystkim bezpieczeństwie w okresie panowania epidemii chorób zakaźnych. Wprowadzenie innowacji zwiększy również odporność firmy na negatywne skutki epidemii COVID-19, przygotuje ją na podobne wydarzenia losowe w przyszłości, co pozwoli na zwiększenie jej potencjału rynkowego.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.