Nowoczesne technologie sposobem na zwiększenie bezpieczeństwa obsługi gościa hotelowego w warunkach epidemii chorób zakaźnych w Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort.
SA.60012(2020/X) W ramach realizacji projektu Wnioskodawca planuje wdrożyć innowację procesową w formie rozwiązania informatycznego, które w istotnym stopniu zmieni sposób obsługi gości hotelowych, zapewniając im większe bezpieczeństwo w warunkach występowania pandemii, a co za tym idzie polepszy ich komfort przebywania w hotelu. Projekt zakłada również zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia wszystkich funkcjonalności zakupywanego oprogramowania, a przede wszystkim urządzenia, które pozwolą na dokonywanie klientom wielu czynności z poziomu pokoju hotelowego, ograniczą kontakt pracowników i klientów z przedmiotami, które ciężko jest dezynfekować, ograniczą w istotny sposób czas obsługi gościa hotelowego, a zatem ograniczą do minimum bezpośredni kontakt pomiędzy klientami a obsługą hotelową, jak również kontakt pomiędzy pracownikami. Za pomocą systemu zaimplementowanego na dedykowanym urządzeniu możliwe będzie wykonywanie czynności, które do tej pory wymagały kontaktu osobistego z recepcją. Funkcjonalność wdrożenia ma również zminimalizować kontakt gościa z elementami, z którymi mógł mieć kontakt inny gość lub personel, a są one trudne do dezynfekcji (wszelkie elementy w formie papierowej, broszury, informatory, ankiety na temat pobytu). Realizacja projektu została zaplanowana na okres od 01.03.2022 do 28.02.2023.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.