Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

TribePerk - innowacyjna platforma wspierające właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze HR

Name of the beneficiary
TRIBEPERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Project value
1 229 319,46 zł
Co-financing from the EU
999 962,95 zł
Voivodeship
lubelskie
County
m. Lublin
program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
action
1.1. Platformy startowe dla nowych pomysłów
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

TribePerk to projekt mający za cel stworzenie, wypromowanie i doprowadzenie do rynkowego sukcesu innowacyjnej, zaawansowanej, a zarazem bardzo prostej w użytkowaniu platformy internetowej wspierających właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze HR. Projekt polega na przygotowaniu platformy internetowej działającej w modelu SaaS połączonej z innowacyjną, zautomatyzowaną usługą kadrowo-płacową. Dzięki odpowiednio dobranemu zestawowi funkcjonalności platforma pozwoli firmom na innowacyjną automatyzację procesu rozliczania wynagrodzeń w stopniu, który obecnie jest nieosiągalny dla przedsiębiorstw z sektora MŚP. Równocześnie rozwiązanie radykalnie upraszcza przebieg procesów administracyjnych w firmach oszczędzając czas zarówno pracodawcy jak i pracowników oraz dostarczy ważnych danych analitycznych o wynagrodzeniach w przedsiębiorstwie. Narzędzie TribePerk to kompleksowa platforma, która zastępuje kilka rozwiązań m.in. płacowych, kadrowych i urlopowych i dostarcza narzędzia do analityki tych danych. Należy podkreślić, że TribePerk reprezentuje faktyczną innowację ponieważ wprowadza nowe funkcje, istotne dla grup docelowych dla których przeznaczone jest rozwiązanie. Innowacyjny produkt to aplikacja webowa automatyzująca proces rozliczania wynagrodzeń w małych i średnich firmach (MŚP). Innowacyjne cechy rozwiązania to m.in. moduł generujący listę płac i paski płacowe, moduł pomiaru czasu pracy, kalendarz urlopów, moduł odpowiadający za komunikację z ZUS, analityczne raporty o płacach w przedsiębiorstwie, generator umów z pracownikami, intranet i portal pracowniczy. Model biznesowy spółki opiera się na opłacie abonamentowej płaconej przez firmy za dostęp do platformy oraz za zautomatyzowaną obsługę kadrowo-płacową. W celu realizacji projektu zostaną zaangażowane zasoby ludzkie w tym prezes zarządu Wnioskodawcy, IT, marketingowe oraz merytoryczne Kierownik z zakresu kadr i płac. Zostanie też wynajęta powierzchnia do pracy oraz zakupiona infrastruktura.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl