Wsparcie uczniów w Gminie Wąsosz
Celem głównym projektu: rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych u 241 (118K) uczniów SP w Wąsoszu, SP w Płoskach, SP w Czarnoborsku z terenu Gminy Wąsosz (woj. dolnośląskie) oraz wsparcie 104 uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej poprzez realizację zajęć dodatkowych dla 301 uczniów (147K), w szczególności w celu niwelacji negatywnych skutków wywołanych epidemią COVID-19, w tym deficytów spowodowanych długotrwałą nauką zdalną, w okresie 01.09.2022-30.06.2023.Grupa docelowa:• 20 uczniów (10K)Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Płoskach, • 86 uczniów (42K) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Czarnoborsku,• 195 uczniów (95K) Publiczna Szkoła Podstawowa Im. Bolesława Chrobrego W Wąsoszu• Publiczna Szkoła Podstawowa Im. Bolesława Chrobrego W Wąsoszu,• Publiczna Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Czarnoborsku,• Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Płoskach,Zadania:ZADANIE 1: Wsparcie uczniówPubliczna Szkoła Podstawowa Im. Bolesława Chrobrego W Wąsoszu w terminie 01.09.2022-30.06.2023 ZADANIE 2: Wsparcie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Czarnoborsku w terminie 01.09.2022-30.06.2023 ZADANIE 3: Wsparcie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Płoskach w terminie 01.09.2022-30.06.2023 Główne rezultaty:L.uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu-241 (118K)Główny problem:- zniwelowanie barier uniemożliwiających rozwój kompetencji klucz. wśród uczniów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.