Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Zmiana sposobu świadczenia usług i wprowadzenie nowych produktów do oferty SEB-TEAM Edyta Jaworska poprzez wdrożenie systemu CRM oraz platformy do porad on-line i zakup środków trwałych, celem zwiększenia konkurencyjności i tworzenia warunków skutecznego funkcjonowania w sytuacji wystąpienia pandemii.

category
Name of the beneficiary
SEB-TEAM EDYTA JAWORSKA
Project value
267 600,00 zł
Co-financing from the EU
227 460,00 zł
Voivodeship
pomorskie
County
kwidzyński
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Projekt polegał będzie na wdrożeniu dwóch innowacji procesowych poprzez zakup wartości niematerialnych i prawnych- specjalistycznego programu typu CRM wraz ze środkami trwałymi niezbędnymi do jego obsługi (serwer, nowoczesny sprzęt komputerowy, akcesoria do pracy zdalnej) oraz prac programistycznych do zbudowania e-poradni. Możliwość uzyskania porad on-line stanowić będzie innowację produktową w ofercie Wnioskodawcy. Pandemia zdeterminowała Wnioskodawcę do podjęcia działań związanych z weryfikacją strategii rozwoju, a analiza uwarunkowań rynkowych i możliwości aktywnego działania w czasach pandemii spowodowały konieczność przeprowadzenia działań inwestycyjnych w obszarze cyfryzacji. SEB-TEAM nie był przygotowany na trudności, które spowodowały znaczny spadek obrotów w roku 2020 w odniesieniu do roku 2019 w związku z epidemię COVID-19. Celem projektu jest wprowadzenie na rynek nowych znacząco ulepszonych usług świadczonych w formule on-line oraz poprawa efektywności usług świadczonych przez SEB-TEAM, dzięki wykorzystaniu technologii informacyjno – komunikacyjnych. Korzyści: – Uporządkowanie struktury firmy: podmiotu leczniczego, akredytowanej placówki doskonalenia nauczycieli i aktywności szkoleniowo- doradczej, – Optymalizacja procesów biznesowych poprzez sprawniejszą wymianę informacji między kadrą firmy i klientami , – Optymalizacja oraz racjonalizacja kosztów, – Zwiększenie efektywności w Firmie poprzez dostęp do wszystkich zasobów organizacji, – Możliwość porad specjalistycznych w ramach PROF-MEDICA poprzez e-platformę, w trybie on-line- zmniejszenie wrażliwości na obostrzenia, dywersyfikacja i zwiększenie portfela klientów, – Zmniejszenie wrażliwości podmiotu na absencje pracownicze i ich rotację, – Możliwość generowania wielopłaszczyznowych informacji analityczno-raportujących, – Wyeliminowanie konieczności wielokrotnego wprowadzania tych samych danych do różnych tabel w EXCEL i ręcznego przenoszenia danych pomiędzy nimi.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl