Innowacja w zakresie cyfryzacji odpowiedzią na potrzebę optymalizacji działalności kancelarii prawnej w warunkach pandemii
SA.60012(2020/X) Projekt dotyczy znacząco ulepszonego procesu obiegu dokumentów dzięki zakupowi dedykowanego oprogramowania w kancelarii prawnej o szerokim zakresie specjalizacji. W ramach projektu zostanie również zakupiony serwer, który będzie służył do obsługi nowego systemu jak również wymienionych zostanie 5 komputerów (stacjonarnych i laptopów), których specyfikacja nie pozwalałaby na sprawne korzystanie z nowego systemu. Dokonane zakupy umożliwią Wnioskodawcy usprawnienie- cyfryzację procesów biznesowych Wnioskodawcy takich jak: – proces pracy pracowników, – procesu realizacji zleceń i obsługi klientów – procesu czynności administracyjnych i zarządzania. Zmiany te pozwolą na wykorzystanie technologii cyfrowych i optymalizacji działalności Wnioskodawcy i przygotują do warunków rynkowych zmienionych przez pandemię COVID19 i zabezpieczą przed innymi podobnymi kryzysami.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.