Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Usprawnienia działalności poprzez wdrożenie dedykowanego systemu ERP w produkcji artykułów sypialnianych.

kategoria
nazwa beneficjenta
"INTER WIDEX" WIESŁAW MIERZEJEWSKI
wartość projektu
300 000,00 zł
dofinansowanie z UE
255 000,00 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
mrągowski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) W ramach przedmiotowego projektu zakłada się zakup gotowego systemu (oprogramowania) klasy ERP (Enterprise Resources Planning). Oprogramowanie tego typu służy do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem. Wnioskodawca nabędzie prawa do bezterminowej licencji na użytkowanie nabytego oprogramowania. Należy jednak zaznaczyć, iż dodatkowo konieczne będzie wykonanie prac programistycznych w celu dostosowania już gotowego oprogramowania do indywidualnych potrzeb INTER WIDEX. Będzie to zatem oprogramowanie bazujące na już istniejących rozwiązaniach jednak przygotowywane pod indywidulane potrzeby Firmy. Projekt zakłada wprowadzenie 3 innowacji procesowych znacząco ulepszonych procesów biznesowych przy wykorzystaniu technologii cyfrowej (dedykowanego systemu ERP). Planowany do wdrożenia system ERP będzie obejmował: – moduł sprzedażowy, obejmujący m.in. systemowe wsparcie dla procesów obiegu zamówień, obsługi klienta i zarządzania ofertą handlową, zakupów krajowych i zagranicznych (w zakresie innowacji procesowej nr. 1. Obsługa zamówień sprzedaży). – zaawansowane narzędzie do automatyzacji przepływu zamówień sprzedaży klientów B2B wyposażone w panel handlowca jak narzędzie wspierające współpracę z kontrahentami firmy Inter Widex (w zakresie innowacji procesowej nr. 1. Obsługa zamówień sprzedaży). – moduł dystrybucji i gospodarki magazynowej obejmujący systemowe wsparcie dla procesów dystrybucyjnych oraz zarządzanie magazynem w ujęciu ewidencyjnym- tj. zarządzanie stanami magazynowymi towarów i surowców, inwentaryzacja, dokumenty magazynowe (w zakresie innowacji procesowej nr. 2. Obsługa procesu zakupów). – moduł zarządzania produkcją obejmujący m.in. wsparcie dla procesów planowania, raportowania, oraz ewidencji wykorzystania surowców (w zakresie innowacji procesowej nr. 3 Obsługa procesów produkcyjnych). Realizacja projektu rozpocznie się 04.10.2021. Zakończenie zaplanowano na dzień 30.09.2022.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.