Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zakup środków trwałych na potrzeby spółki Spomer sp. z o.o.

kategoria
nazwa beneficjenta
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWO - PRODUKCYJNY I HANDLOWY "SPOMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
246 000,00 zł
dofinansowanie z UE
171 980,00 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
iławski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
13.1. Wytrzymałe MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Firma Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy„Spomer”sp. z o.o. została utworzona 22.04.1993 r. w wyniku likwidacji miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iławie. W początkowym okresie działalności firma zajmowała się głównie zbieraniem i gospodarowaniem odpadami na terenie miasta i gminy Iława, utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta oraz utrzymaniem terenów zielenych w obrębie miasta Iławy. Wraz z rozwojem firmy doszły kolejne branże: ▪ Budowlana, obejmująca przede wszystkim budownictwo drogowe. ▪ Wodociągowo-kanalizacyjna, obejmująca eksploatację sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Iława oraz gminy Grudziądz. ▪ Usługowa – obejmująca usługi dźwigowe, podnośnikiem koszowym, koparkami, koparko ładowarkami, transportowe. Projekt polega na zakupie linii sortowniczej w celu dostosowania przedsiębiorstwa do funkcjonowania w warunkach zagrożenia epidemicznego.(dł. przenośnika 14m, szer.taśmy-1000mm, taśma tkaninowo-gumowa, materiał transportowany-odpady budowlane, przenośnik zostanie wyposażony w podesty po obu stronach przenośnika na całej długości bloczków betonowych 12mb, zasilanie – energia elektryczna ~3kW, Sortownia wyposażona:W schody, barierki po obu stronach i na końcu). Lokalizacja: ul. Komunalna, Iława, dz.nr.30/20,obr.8. (dzierżawa).Projekt realizowany będzie w jednym etapie.Etap poprzedzony zostanie procesem wyłaniania dostawców maszyn i urządzeń zgodnym z zasadą konkurencyjności.W celu zarządzania projektem powołany zostanie zespół ds. realizacji projektu,który składał się będzie ze specjalisty ds. konkurencyjności, przedstawiciela zarządu spółki,pracownika księgowości oraz osoby odpowiedzialnej za przebieg projektu zgodny z umową o dofinansowanie. Projekt wpisuje się w założenia SzOOP(szczegóły w rozdziale C.7.Biznesplanu) -31 grudnia 2019 roku Wnioskodawca prowadził działalność i nie był w trudnej sytuacji, -nie zalegał z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenie społeczne.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.