Małopolska Chmura Edukacyjna w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach IV
Celem głównym projektu jest podniesienie u łącznie 15 uczniów i uczennic ZSP w Krzeszowicach objętych projektem kompetencji kluczowych w zakresie umiejętności uczenia się poprzez współpracę z Fundacją Centrum Kopernika w Krakowie i wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnokomunikacyjnych zajęć online i kół naukowych do końca roku szkolnego 20222023.W ramach projektu organizowane są zajęcia w formie koła naukowego i zajęć online w zakresie umiejętności uczenia się. Zgodnie z regulaminem konkursu zajęcia będą się odbywać przy współpracy z podmiotem koordynującym wsparcie dla zajęć online, a zakupione pomoce dydaktyczne są zgodne z katalogiem na stronie projektu MCHE.ZSP w Krzeszowicach będzie prowadzić zajęcia w sali przygotowanej do transmisji online w ramach projektu infrastrukturalnego MCHE.Podstawowym rezultatem będzie liczba uczniów którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu 15 uu.Koła naukowe będą realizowane w grupie 58 osób w zależności od efektów rekrutacji. Wszystkie zajęcia trwają dwa semestry. Efekty będą badane na podstawie na koniec każdego semestru na podst. opracowanych przez nauczycieli akademickich testów badających wiedzę oraz ankiety badającej umiejętności i postawy uczestników i będą zgodne z wykazem efektów uczenia się.Realizowanie wysokiej jakości zajęć z kompetencji kluczowych będzie możliwe dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii multimedialnej, zaangażowaniu w proces dydaktyczny szkół wyższych oraz doposażeniu w pomoce dydaktyczne do zajęć w zakresie umiejętności uczenia się.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.