Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie oprogramowania usprawniającego zarządzanie przepływem pracy w firmie dystrybuującej gadżety reklamowe Inspirion Polska sp. z o. o. w celu zabezpieczenia jej działalności w warunkach pandemii i dostosowania do nowych warunków gospodarczych.

kategoria
nazwa beneficjenta
"INSPIRION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
wartość projektu
291 800,00 zł
dofinansowanie z UE
248 030,00 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
trzebnicki
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Inspirion Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadzi działalność polegającą na sprzedaży gadżetów reklamowych. Spółka specjalizuje się w usłudze znakowaniu gadżetów w wysokiej jakości za pomocą wielu technik druku, m. in. sitodruku, grawerze laserowym i fototransferze. Spółka świadczy usługi głównie w sektorze B2B i jej największymi klientami są agencje reklamowe. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa stanowią branże szczególnie dotknięte negatywnymi skutkami pandemii COVID-19, co miało widoczny wpływ na liczbę składanych zamówień w firmie Wnioskodawcy. Średnioroczne obroty Firmy w roku 2020 spadły o 34.82% wobec obrotów z roku 2019. W związku z obostrzeniami sanitarnymi spowodowanymi pandemią COVID-19 Inspirion Polska sp. z o. o. zastosował hybrydowy tryb pracy. W nowym trybie funkcjonowania działalności Spółki ujawniły się problemy związane ze sprawnym przepływem informacji w procesach biznesowych Wnioskodawcy. Dotychczasowe sposoby komunikacji opierały się głównie na kontaktach bezpośrednich, a w następnej kolejności dane dotyczące zamówienia były ręcznie wprowadzane do systemu. Taki stan skutkuje wydłużeniem czasu realizacji zamówień, a także znacznym obciążeniem pracowników czasochłonnymi czynnościami związanymi z ręczną ewidencją danych dot. zamówień. W ramach niniejszego projektu planowane jest wdrożenie rozwiązania w postaci platformy workflow, która usprawni i zautomatyzuje proces obsługi zamówień i przepływ pracy. Wprowadzone rozwiązanie zwiększy odporność Firmy na wypadek kryzysu i dostosuje ją do nowych warunków, m. in. przez zwiększenie możliwości pracy zdalnej, bez kontaktu osobistego. Ponadto automatyzacja żmudnych czynności ewidencyjnych pozwoli na odciążenie doświadczonych pracowników (np. przedstawicieli handlowych) i lepsze wykorzystanie ich potencjału na zadania faktycznie generujące przychód, jak np. pozyskiwanie nowych klientów Firmy.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.