Wdrożenie oprogramowania usprawniającego zarządzanie przepływem pracy w firmie dystrybuującej gadżety reklamowe Inspirion Polska sp. z o. o. w celu zabezpieczenia jej działalności w warunkach pandemii i dostosowania do nowych warunków gospodarczych.
SA.60012(2020/X) Inspirion Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadzi działalność polegającą na sprzedaży gadżetów reklamowych. Spółka specjalizuje się w usłudze znakowaniu gadżetów w wysokiej jakości za pomocą wielu technik druku, m. in. sitodruku, grawerze laserowym i fototransferze. Spółka świadczy usługi głównie w sektorze B2B i jej największymi klientami są agencje reklamowe. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa stanowią branże szczególnie dotknięte negatywnymi skutkami pandemii COVID-19, co miało widoczny wpływ na liczbę składanych zamówień w firmie Wnioskodawcy. Średnioroczne obroty Firmy w roku 2020 spadły o 34.82% wobec obrotów z roku 2019. W związku z obostrzeniami sanitarnymi spowodowanymi pandemią COVID-19 Inspirion Polska sp. z o. o. zastosował hybrydowy tryb pracy. W nowym trybie funkcjonowania działalności Spółki ujawniły się problemy związane ze sprawnym przepływem informacji w procesach biznesowych Wnioskodawcy. Dotychczasowe sposoby komunikacji opierały się głównie na kontaktach bezpośrednich, a w następnej kolejności dane dotyczące zamówienia były ręcznie wprowadzane do systemu. Taki stan skutkuje wydłużeniem czasu realizacji zamówień, a także znacznym obciążeniem pracowników czasochłonnymi czynnościami związanymi z ręczną ewidencją danych dot. zamówień. W ramach niniejszego projektu planowane jest wdrożenie rozwiązania w postaci platformy workflow, która usprawni i zautomatyzuje proces obsługi zamówień i przepływ pracy. Wprowadzone rozwiązanie zwiększy odporność Firmy na wypadek kryzysu i dostosuje ją do nowych warunków, m. in. przez zwiększenie możliwości pracy zdalnej, bez kontaktu osobistego. Ponadto automatyzacja żmudnych czynności ewidencyjnych pozwoli na odciążenie doświadczonych pracowników (np. przedstawicieli handlowych) i lepsze wykorzystanie ich potencjału na zadania faktycznie generujące przychód, jak np. pozyskiwanie nowych klientów Firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.