Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wprowadzenie innowacji procesowej w celu zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez opracowanie i wdrożenie rozwiązania cyfryzacyjnego w firmie NBQ

kategoria
nazwa beneficjenta
NBQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
299 200,00 zł
dofinansowanie z UE
254 320,00 zł
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
m. Szczecin
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zakup oprogramowania i niezbędnej infrastruktury oraz wdrożenie działań dążących do zwiększenia cyfryzacji w firmie. Wnioskodawca dostrzega konieczność wdrożenia rozwiązań z zakresu cyfryzacji, co potwierdziła analiza przedwdrożeniowa wykonana przez firmę AEC Design, a także informacje od pracowników Wnioskodawcy posiadających doświadczenie w zakresie zarządzania projektami. W oparciu o te rozmowy Wnioskodawca zaplanował następujące działania: 1. Zakup usług doradczych i szkoleniowych 2. Zakup gotowego oprogramowania komputerowego (4 licencji Autodesk AEC Collection, 4 licencji Autodesk Collaborate PRO, licencji programu Autodesk Docs) 3. Zakup środków trwałych (4 komputerów oraz 8 monitorów) Zaplanowane do wdrożenia rozwiązania technologiczne umożliwią walkę z negatywnymi skutkami COVID-19 przede wszystkim poprzez obieg dokumentów pozbawiony ryzyka zakażenia, zwiększenie dystansu społecznego dzięki naradom online i znaczącego zmniejszenia liczby kontaktów z podmiotami zewnętrznymi np. architektem. Zamodelowanie kompletnej informacji o obiekcie budowlanym pozwoli na umieszczenie modelu BIM na platformie chmurowej. Sam model i zapisane w nim dane pozwalają na automatyzację procesu generowania przedmiarów, przechwytywanie ilości materiałów z modeli i eksportowanie ich do arkuszy Excel. Przy użyciu modelu BIM możliwa będzie również kontrola zestawień i kosztów przy użyciu symulacji 4D i 5D. Ponadto dzięki rozwiązaniu Autodesk narady będą się odbywać online z możliwością edycji modelu, omawianiu zmian i uwag naniesionych na dokumentację oraz śledzenie postępów określonych zespołów. Dodatkowo dzięki wdrożeniu Autodesk Collaborate Pro stworzony model BIM będzie stwarzał możliwość generowania odpowiedniej dokumentacji i jej akceptowania zdalnie. Efektem projektu będzie zatem wprowadzenie innowacji procesowych w przedsiębiorstwie i poprawa jakości świadczonych usług w zakresie obsługi procesu inwestycyjnego.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.