Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Digitalizacja obsługi procesów zaopatrzenia, zarządczych, promocyjnych i sprzedażowych w firmie NBK Sp. z o.o.

kategoria
nazwa beneficjenta
NBK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
237 424,00 zł
dofinansowanie z UE
201 810,40 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
m. Poznań
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Projekt obejmuje reorganizację działalności i cyfryzację procesów biznesowych w restauracji „Lars, Lars & Lars” – w celu lepszego przygotowania do efektywnej działalności i zwalczania kryzysów w wyniku ograniczeń spowodowanych kolejnymi falami pandemii COVID19. Wdrożona zostanie reorganizacji procesów zaopatrzenia, zarządczych, promocyjnych i sprzedażowych – połączona z wdrożeniem nowego oprogramowania. Cyfrowa transformacja firmy przeprowadzona zostanie poprzez realizację poniższych zadań: 1-Zakup oprogramowania gotowego – zakup na wszystkie stanowiska licencji na oprogramowanie do organizacji pracy i obsługi zamówień oraz aplikacji mobilnej, 2-Zakup środków trwałych – pozwalających na wdrożenie samoobsługi przy pracy w niepełnej obsadzie, 3-Zakup usługi doradczej – polegającej na zaprojektowaniu szczegółowych przebiegów procesów i zadań wspartych oprogramowaniem, 4-Zakup usługi programistycznej – obejmującej wdrożenie nowego oprogramowania, migrację danych ze starych systemów oraz testy bezpieczeństwa i przekazanie gotowych systemów do użytkowania, 5-Zakup usługi szkoleniowej – przygotowanie 15 osobowego zespołu do nowego systemu organizacji pracy i obsługi poprzez nowe oprogramowanie. Projekt trwać będzie 6 miesięcy od 1 stycznia 2022 r. Rezultatem będzie przeorganizowana działalność restauracji „Lars, Lars & Lars” i przygotowanie jej na bardziej efektywne działanie w obliczu kolejnego kryzysu. Powyższa modernizacja podwyższy efektywność działania i konkurencyjność firmy w obecnej sytuacji przyzwyczajeń klientów i pracowników w czasach post pandemicznych (oczekiwanie pracy zdalnej na stanowiskach administracyjnych, przyzwyczajenie klientów do oferty na wynos i w dostawie oraz przyzwyczajenie do szybkiego gwarantowanego czasu odstawy) jak i w scenariuszu powtórzenia się częściowego lub całkowitego lockdownu (wyłączenie sali obsługowej, praca restauracji w okrojonym składzie osobowym, oferta i odbiór dań na wynos lub zamawiania w

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.