Rozwój firmy poprzez internacjonalizację i wprowadzenie na rynki zagraniczne produktów reklamowych.
Projekt dotyczy wprowadzenia na rynki czeski, austriacki i francuski produktów reklamowych w postaci ergonomicznych, żelowych podkładek pod mysz z personalizowanym nadrukiem, jako gadżet reklamowy. Proponowane produkty, w tym w szczególności ergonomiczne, żelowe podkładki pod mysz z personalizowanym nadrukiem wykonywanym techniką sublimacji poprzez specjalną powłokę, mają charakter innowacyjny. Świadczy tym uzyskany patent (Wp.26869). Najważniejsze zadania projektu dotyczą udziału firmy w międzynarodowych targach artykułów promocyjnych w Pradze, Wiedniu i Lyon w charakterze wystawcy. Rezultatem tych działań będzie stworzenie i uruchomienie nowych kanałów dystrybucji produktów firmy. Wsparciu działań rozwojowych będzie służył również zakup nowoczesnych maszyn, urządzeń oraz oprogramowania. Internacjonalizacja wybranej grupy produktów przyczyni się do rozwoju firmy oraz jej wzrostu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.