Voxel-Mass Technology - oprogramowanie do sumulowania ruchów mas różnych ośrodków
Voxel-Mass Technology to pierwszy na rynku produkt wykorzystujący automaty komórkowe oparte o technologię voxelową skierowana do szerszego grona odbiorców. Umożliwia on tworzenia symulacji ruchów mas różnych ośrodków. Zespół VMTS postawił sobie za cel stworzenie narzędzia do silnika Unreal 4 dzięki, któremu ta skomplikowana technologia będzie dużo łatwiejsza do wykorzystania w pracach naukowych, symulatorach a nawet rozrywce takiej jak gry wideo. Przykładami wykorzystania tego produktu po odpowiednim sparametryzowaniu może być: · zachowania smogu w terenie względem warunków atmosferycznych · analiza ruchu mas wody w terenie ( na przykład po przerwaniu wału powodziowego) · symulatory awioniczne (wpływ ukształtowania terenu na wiatr) · lokalna symulacja pogody
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.