Voxel-Mass Technology - oprogramowanie do sumulowania ruchów mas różnych ośrodków
Voxel-Mass Technology to pierwszy na rynku produkt wykorzystujący automaty komórkowe oparte o technologię voxelową skierowana do szerszego grona odbiorców. Umożliwia on tworzenia symulacji ruchów mas różnych ośrodków. Zespół VMTS postawił sobie za cel stworzenie narzędzia do silnika Unreal 4 dzięki, któremu ta skomplikowana technologia będzie dużo łatwiejsza do wykorzystania w pracach naukowych, symulatorach a nawet rozrywce takiej jak gry wideo. Przykładami wykorzystania tego produktu po odpowiednim sparametryzowaniu może być: · zachowania smogu w terenie względem warunków atmosferycznych · analiza ruchu mas wody w terenie ( na przykład po przerwaniu wału powodziowego) · symulatory awioniczne (wpływ ukształtowania terenu na wiatr) · lokalna symulacja pogody
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.