Zwiększenie konkurencyjności firmy Auto-Szlif.s.c. poprzez internacjonalizację produktów firmy
Firma Auto-Szlif s.c. jest polską firmą działającą w branży motoryzacyjnej – specjalizuje się m.in. w kompleksowej naprawie / regeneracji podzespołów silnika oraz regeneracji turbosprężarek. Rosnące zainteresowanie branżą, w której działa Wnioskodawca spowodowały, że firma postanowiła wejść na nowe rynki ze swoimi usługami w zakresie regeneracji i wzmocnienia bloku silnika. Realizacją prac nad modelem biznesowym zajmowała się firma ROEX Sp. z o.o. Sposób przygotowania (przeprowadzenia) prac, które doprowadziły do przygotowania dokumentu opierały się np. na obserwacji rynku, analizie segmentacyjnej (międzynarodowej) – zastosowano metody analityczne oraz metody portfelowe. Firma zewnętrzna dokonała oceny makrootoczenia wraz z analizą poszczególnych jej elementów. Mając na względzie powyższe, zdecydowano, że rynkami docelowym będzie Holandia, Wielka Brytania i Niemcy, a produktami 2 nowe usługi: 1. Regeneracja bloku silnika spalinowego o pojemności pow. 13 000m3 2. Wzmocnienie bloku silnika do zastosowań Motorsport Do głównych zadań realizowanych w ramach niniejszego projektu należą: – udział w targach międzynarodowych, – materiały reklamowo – promocyjne, – działania handlowe na rynkach docelowych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.