Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

e-Urząd Gminy Łomża

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA ŁOMŻA
wartość projektu
784 508,13 zł
dofinansowanie z UE
666 831,91 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
łomżyński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
11.1. Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu jest umożliwienie mieszkańcom – potencjalnym interesantom Urzędu Gminy Łomża, będącego główną jednostką organizacyjną Wnioskodawcy, korzystania z nowych e-usług publicznych. Podstawowym zadaniem projektu jest uruchomienie 8 elektronicznych usług publicznych, które będą świadczone przez Urząd Gminy Łomża (dalej: UG) oraz niezbędne dla wykonania powyższych zadań zapewnienie interoperacyjności i integracja wewnętrznych systemów informatycznych (dalej: SI) UG. Planuje się uruchomienie e-usług dla mieszkańców i przedsiębiorców charakteryzujących się wysokim poziomem dojrzałości, tj. usług transakcyjnych z mechanizmami personalizacji – 4 poziom, usługi te charakteryzuje wysoki potencjał korzystania (dotyczą często załatwianych spraw). Uruchomienie e-usług będzie poprzedzone realizacją usług informatycznych mających na celu zapewnienie interoperacyjności aktualnie eksploatowanych w UG systemów (dziedzinowych i obiegu dokumentów), modernizacją tych SI oraz uzupełnieniem infrastruktury sieciowo-sprzętowej w zakresie niezbędnym dla zaplanowanych wdrożeń. Projekt zakłada integrację SI UG, wykorzystanie mechanizmów platformy ePUAP i uruchomienie dedykowanego rozwiązania front-office dla mieszkańców (portalu mieszkańca). SI wdrażane w ramach projektu będą spełniać wymagania dot. interoperacyjności i wytyczne WCAG w zakresie dostępności. Zaplanowane rozwiązania uwzględniają potrzeby niepełnosprawnych. Dzięki realizacji projektu urząd uzyska awans cyfrowy. W ramach projektu planuje się kolejno: (1) zapewnienie wsparcia inżyniera projektu, (2) zakup usług informatycznych i SI wraz z niezbędnymi dla ich uruchomienia zakupami sprzętowymi w drodze zamówienia publicznego, (3) przeprowadzenie testów bezpieczeństwa, (4) promocję produktów projektu. Po roku od zakończenia realizacji projektu zakłada się osiągnięcie wskaźnika Liczba pobrań/odtworzeń dokumentów zawierających informacje sektora publicznego na poziomie 687 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.