Zastosowanie nowoczesnych mobilnych cyfrowych narzędzi do komunikacji eventowej w procesach spółki Impact 360.
SA.60012(2020/X) Realizacja projektu przez spółkę Impact 360 ma na celu wprowadzenie w działalności spółki innowacji procesowej poprzez zastosowanie technologii cyfrowych, tj. opracowanie oraz wdrożenie w spółce aplikacji evenowej wykorzystywanej do komunikowania oraz budowania relacji pomiędzy partnerami wydarzeń, organizatorami i ich odbiorcami. Projekt rozpocznie się 1 lutego 2022 i będzie realizowany do 31 października 2022 r. Aplikacja eventowa umożliwi usprawnienie i unowocześnienie dotychczasowego procesu komunikowania i budowania relacji partnerskich, przełoży się to na sprawniejsze i bardziej przejrzyste przekazywanie informacji między podmiotami, bardziej efektywne i szybsze działanie zespołu Impact360. W ten sposób zaspokojone zostaną zarówno potrzeby klientów spółki, jak i zespołu odpowiadającego za budowanie relacji i komunikację w czasie wydarzeń. Nowy proces będzie szczególnie istotny przy obsłudze wydarzeń online i hybrydowych, które zdominowały rynek w odpowiedzi na sytuację wywołaną pandemią COVID-19. Wdrożenie mobilnej aplikacji eventowej w działalności spółki pozwoli wprowadzić do spółki innowacyjny proces, który uodporni Impact 360 na skutki działania pandemii i innych sytuacji kryzysowych wpływających na branżę.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.