Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Automatyzacja procesów obsługi kontraktów poprzez zastosowanie systemu cyfrowego (wykorzystującego Robotic Process Automation), zdolnego do samodzielnego rozliczenia kontraktu co przyspiesz i usprawni procesy u Wnioskodawcy, outsourcowanych pracowników i klientów Wnioskodawcy oraz pomoże uodpornić te organizacje na przyszłe kryzysy typu COVID19.

kategoria
nazwa beneficjenta
LINK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
155 000,00 zł
dofinansowanie z UE
131 750,00 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m.st. Warszawa
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Link Group działa od 2016 roku, zajmujemy się outsourcingiem IT (60%) oraz rekrutacją na zlecenie firm zewnętrznych (40%). Na dzień dzisiejszy zatrudniamy 47 osób. Udziałowcami są 2 os. fizyczne i fundusz Spinoza FIZAN. Dział rekrutacyjny tworzy 31 osób. Wewnętrzną bazę danych stanowi 140.000 osób poszukujących pracy i 3500 klientów. Wdrożyliśmy innowacyjny system ATS/CRM, do poszukiwania i rekrutacji pracowników oraz prowadzenia relacji z klientami i kontraktorami. W ramach projektu chcemy usprawnić proces rozliczania kontraktów. Wszystkie systemy mają być kompatybilne. Usprawnienie procesu jest kluczowe ze względu na to, że zajmuje ono dużo czasu, generuje błędy i prowadzone jest poza wewnętrznymi systemami Link Group, co stwarza ryzyko wycieku danych wrażliwych. Teraz pracownicy firmy, każdego miesiąca, obsługują 250 kontraktorów dla 150 klientów. Co miesiąc wielkość ta przyrasta o około 30 kontraktorów. Aktualnie 25 osób w firmie rozlicza kontrakty, 11 je autoryzuje a 2 osoby je akceptują. Szacujemy, że rozliczenie każdego kontraktora od momentu przesłania przez niego FV do momentu wystawienia FV dla klienta oraz opłacenia FV kontraktora trwa od 20 do 30 minut – co przy 250 kontraktorach zajmuje co miesiąc 80-120 godzin. Naszym celem jest takie zoptymalizowanie i zautomatyzowanie procesu, aby przy 250 kontraktorach zajmował nie więcej niż 40 godzin (30-50% mniej). W latach 2022-2024 planujemy pozyskać ok 70 nowych klientów oraz dodać do bazy 100.000 kandydatów i miesięcznie mieć aktywnych 750 kontraktorów. Wprowadzenie planowanych usprawnień procesu rozliczania kontraktów doprowadzi do zwiększenia odporności Wnioskodawcy na skutki COVID19 i podobnych kryzysów w przyszłości. Na rynku nie ma licencji pudełkowych, które moglibyśmy kupić by spełnić te same potrzeby. Ponadto, aby system działał tak jak zakładamy, niezbędny jest zakup środków trwałych tj.: serwery fizyczne – 2 szt., serwer fizyczny do backupu – 1 szt., macierz – 1 szt., sprzęt sie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.