Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Global Adventue Hub - platforma wspierająca organizację wyjazdów przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa turystyczne bądź niezależnych organizatorów turystyki

nazwa beneficjenta
GLOBAL ADVENTURE HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 374 362,43 zł
dofinansowanie z UE
999 991,85 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
stalowowolski
program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
działanie
1.1. Platformy startowe dla nowych pomysłów
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Global Adventure Hub to projekt mający za cel stworzenie, wypromowanie i doprowadzenie do rynkowego sukcesu innowacyjnej, zaawansowanej, a zarazem bardzo prostej w użytkowaniu platformy wspierająca organizację wyjazdów przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa turystyczne bądź niezależnych organizatorów turystyki. Innowacja produktowa naszego rozwiązania, na poziomie powyżej kraju opiera się o platformę wspierająca organizację wyjazdów przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa turystyczne bądź niezależnych organizatorów turystyki. Dzięki zaimplementowanym innowacyjnym funkcjom m.in. wspierającym sprzedaż, rejestrację, płatności, komunikację oraz szeroko pojętą rezerwację obecnie funkcjonujące podmioty będa mogły usprawnić swoje funkcjonowanie a nowe wejść w rynek organizacji wyjazdów. Dzięki konsekwentnie zdobytym licencjom oraz certyfikatom ubezpieczeniowym będzie udostępniać również platformę formalno-prawną, która jest niezbędna do funkcjonowania na rynku usług turystycznych. Dla biznesu serwis dostarczy pełne zarządzanie sprzedażą i rezerwacjami. Dla wielu partnerów będzie to pierwsze miejsce gdzie będą mogli prowadzić sprzedaż online 24/7, bez doświadczenia w rynku e-commerce, a dzięki temu pozyskiwać nowych klientów (leady) i zarządzać relacjami z nimi. Pozwoli im to na organizację całego procesu w jednym miejscu za pomocą narzędzia online. Każdy z nich będzie mógł w łatwy sposób przygotować i spersonalizować ofertę dzięki widgetom oraz kreować swój brand. Model biznesowy spółki opiera się na opłatach abonamentowych, prowizji od sprzedanych usług oraz prowizji od płatności w systemie płaconych przez klientów rozwiązania. W celu realizacji projektu zostaną zaangażowane zasoby ludzkie w tym prezes zarządu Wnioskodawcy, IT, graficzne, marketingowe oraz biznesowe. Zostanie też wynajęta powierzchnia do pracy oraz zakupiona zostanie niezbędna infrastruktura techniczna.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.