Inni - tacy sami II
Główny cel proj. stanowi stworzenie war. równych szans edukacyjnych dla wychowanków placówki oraz ograniczenie barier i dysproporcji w dost. do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej dzieci z niepełnosprawn., tym samym także pełniejsze przygotowanie WYCH. do dalszej edukacji. Projekt ma na celu podniesienie kwalif. zatrudnionej w placówce kadry. Dzięki realiz. proj. możliwe będzie doposaż. placówki w pomoce z zakresu TIK, wspomag. WYCH.z SPE, niepełnosprawn., pozwalających stworzyć war.do prow. specjalist., nowoczesnych terapii oraz do nauki i rozwoju WYCH.. Podniesiona zost. także efekt. i jakość kształc. w placówce. Grupę docelową stanowią WYCH., N oraz sama placówka. Przedszkole jest placówką zajmującą się edukacją, terapią i wychowaniem wyłącznie dzieci niepełnosprawnych. Projekt obejmuje wsparciem osoby z niepełnosprawnościami w myśl Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. Wśród zadań realizowanych w projekcie znajdą się: 1. Strefa Przedszkolaka – wsparcie skierowane do dzieci niepełnosprawnych – zaj. specjalistyczne i terapeutyczne – typ dział.1b,c,d 3. Strefa N-la – doskonalenie zawod.n-li w zakresie umiej. i kompetencji niezb. do pracy z dziećmi – typ dział.1e,f 4. Doposażenie PS nr 1 – typ dział.1b Zakres projektu i wszystk. zadania realizowane w jego ramach są zgodne z diagnozą (przepr. 11.2021)zatwierdzoną przez organ prow. oraz zgodnie z planem rozwoju placówki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.